Εμείς δεν πουλάμε τρέλα την μοιράζουμε!!!!
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
Πρόσφατα Θέματα
» Όλα τα γραπτά, όλα τα λεφτά
Σαβ Αυγ 10, 2013 9:21 am από bebis

» Έτσι παλεύεται το καλοκαίρι στην πόλη
Κυρ Αυγ 04, 2013 1:25 am από bebis

» παγωτο τρως πάλι;
Δευ Ιουλ 29, 2013 3:15 pm από μπεμπα

» Μέσα στην αποτυχία
Κυρ Μαϊος 26, 2013 6:39 am από passionata

» NO COMMENT
Τρι Μαϊος 21, 2013 9:47 am από bebis

»  Πονηρές εικόνες ή πονηρές σκέψεις;
Πεμ Απρ 18, 2013 12:17 am από bebis

» Ρε σε ποιον μοιάζει ...
Σαβ Απρ 13, 2013 6:55 am από bebis

» Εφτασαν οι ξένες επενδύσεις !!!
Σαβ Απρ 13, 2013 6:54 am από bebis

» Σύγχρονοι μαυραγορίτες !!!
Παρ Απρ 12, 2013 2:52 pm από μπεμπα

Τι παίζει τώρα στη tv
Πιο αναγνωσμένα θέματα
Δείτε... τι είχε προβλέψει ο Κοσμάς ο Αιτωλός !!!
Τρέεεεεεεεεελαααααααααααααααα
νιαουυυυυυυυυυυυυυ
Τακ τακ!!!
3 τρόποι να μεγαλώσεις τις βλεφαρίδες σου!
Πώς θα καταλάβεις ότι είσαι τρελός;
Η πιο αποτελεσματική δίαιτα!!!
Όλα τα γραπτά, όλα τα λεφτά
Τι κάνουν οι άντρες μετά το σεξ;
Ανεκδοτάκια για Κανέλλη , Κασιδιάρη, Παυλόπουλο, Δούρου

Μοιραστείτε | 
 

 Φτιάξτε επίπεδη κοιλιά με ένα... μπαλόνι

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
μπεμπα
crazy member
crazy member
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1672
Points : 4100
Reputation : 20
Ημερομηνία εγγραφής : 11/05/2012
Τόπος : ΕΛΛΑΔΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Φτιάξτε επίπεδη κοιλιά με ένα... μπαλόνι   Πεμ Μαϊος 24, 2012 10:48 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η πρωτοποριακή πρόταση για το φούσκωμα του Βένις Φάλτον
Ο συγγραφέας του βιβλίου «Six Weeks To OMG», Βένις Φάλτον επιστρέφει με νέες συμβουλές για επίπεδη κοιλιά!

Το βασικό κλειδί αυτή τη φορά, είναι μια άσκηση δυναμική για να αποκτήσεις κι εσύ επίπεδους κοιλιακούς με όργανό σου μόνο ένα μπαλόνι!

Κίνηση πρώτη: Αγοράζεις ένα σετ από μπαλόνια για φούσκωμα (κάποια πιο εύκολα και κάποια πιο δύσκολα).

Κίνηση δεύτερη: Στέκεσαι μπροστά σε ένα καθρέφτη και παίρνεις στα χέρια σου ένα από τα μπαλόνια που φουσκώνουν εύκολα, τα κλασικά. Η καλύτερη ώρα για να κάνεις την άσκηση πριν να πέσεις για ύπνο.

Κίνηση τρίτη: Ξεκίνα να φουσκώνεις το μπαλόνι με τα χέρια ανοιχτά, τους αγκώνες ψηλά στο ύψος του προσώπου (να κοιτούν προς τα έξω)!

Κίνηση τέταρτη: Καθώς φουσκώνει το μπαλόνι, άρχισε να αφήνεις αέρα και επανάλαβε δέκα φορές.

Κίνηση πέμπτη: Κάνε τρία λεπτά διάλειμμα εφόσον νιώθεις να ζαλίζεσαι.

Κίνηση έκτη: Δοκίμασε να φουσκώνεις μπαλόνια διαφορετικού μεγέθους σε διαφορετικές ημέρες, αυξάνοντας τις επαναλήψεις μέχρι να φτάσεις τις 20 (μπορείς να προσθέτεις έστω και μία καθημερινά).

Κάνοντας 20 επαναλήψεις (φούσκωμα – ξεφούσκωμα) καθημερινά, μπορείς να δεις την κοιλιά σου να ξεπρήζεται.

Η άσκηση δεν ενδείκνυται για άτομα που υποφέρουν από υψηλή αρτηριακή πίεση, κήλη, έλκη στο στομάχι ή προβλήματα στη μέση.

Συμπληρωματικά, μπορείς να προσέχεις και τη διατροφή σου. Ο Φάλτον υποστηρίζει πως αρκούν τρία γεύματα καθημερινά, χωρίς την κατανάλωση σνακ.

Το πρώτο γεύμα (κατά Φάλτον πάντα) μπορεί να είναι το μεσημεριανό και κατόπιν το επόμενο στις 4 ή στις 8 το απόγευμα. Ιδανικά, το τελευταίο γεύμα της ημέρα πρέπει να καταναλωθεί τουλάχιστον δύο ώρες πριν την κατάκλιση.

- Κάθε γεύμα πρέπει να περιλαμβάνει 50 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης (κοτόπουλο, γαλοπούλα ψάρι, αυγά, γιαούρτι, φιστίκια, φακές, ρεβύθια).

- Τρεις μερίδες φρούτων την ημέρα είναι αρκετά καθώς περιέχουν μεγάλη ποσότητα φρουκτόζης. Η φρουκτόζη φαίνεται πως ευθύνεται για το μπλοκάρισμα της αίσθησης κορεσμού κατά τον συγγραφέα, αναστέλλοντας την έκκριση της λεπτίνης, της ορμόνης που δίνει στον εγκέφαλο το σύνθημα του κορεσμού.

Τα καλύτερα φρούτα με ελάχιστη φρουκτόζη είναι: αβοκάντο, μυρτιλός, γκρέιπφρουτ, γκουάβα, ανανάς, δαμάσκηνο, φράουλα και ντομάτα.

- Προσοχή και στους υδατάνθρακες που δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 120 γραμμάρια ανά γεύμα.

- Τα λαχανικά επιτρέπονται άφοβα, εκτός από τα ψημένα φασόλια, παντζάρια, καρότα, πατάτες και το καλαμπόκι που μετρώνται στην κατηγορία υδατανθράκων.

- Από λιπαρά, ο Φάλτον προτείνει τα λιπαρά οξέα που θα βρεις σε τροφές όπως ο σολομός, οι σαρδέλες ή το σκουμπρί και οι σπόροι από λινάρι που πρέπει να καταναλώνεις δύο φορές την εβδομάδα.

- Από ροφήματα, πιες νερό και πράσινο τσάι. Εκτός από τον πρωινό καφέ που επιβάλλεται, ο συγγραφέας προτείνει να αποφεύγεις ροφήματα με ανθρακικό ή καφεΐνη ολόκληρη την υπόλοιπη ημέρα, εφόσον θέλεις να δεις την κοιλιά σου επίπεδη.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Κανεις δεν μπορει να ανεβει στην πλατη σου,εκτος αν σκυψεις εσυ ο ιδιος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Φτιάξτε επίπεδη κοιλιά με ένα... μπαλόνι
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ! :: Γυναικείες υποθέσεις!-
Μετάβαση σε: